Jdi na obsah Jdi na menu
 


Lovec

25. 9. 2011

 

Pro učení jeho schopností je nutné investovat:
8 bodů obratnosti
6 bodů inteligence
 
Tabulka 2: Dovedností body na další stupeň
stupeň
Triviální
Lehké
Střední
Obtížné
Těžké
2
3
5
7
9
Š
3
5
7
9
11
Pr
4
7
9
11
13
D
5
9
11
13
15
VD
6
11
13
15
17
Do
7
13
15
17
19
 
úroveň
magy
úroveň
magy
1
5
9
49
2
9
10
57
3
13
11
65
4
18
12
74
5
23
13
83
6
29
14
92
7
35
15
102
8
42
16
112
 
 
+ ST k útočnosti luků, tesáku, oštěpu a kopí
+ ST k útočnosti luků, tesáku, oštěpu a kopí
Při boji s tesákem má lovec bonus ST/4 k inc.
S každou zbraní zvlášť se může naučit bojovat rychleji a získává bonus k inc ST/4.
magy: dle uvážení – ST/5
dosah: 1 sáh
rozsah: 1 jed
vyvolání: 10 – ST/4 inc
trvání: stále
Pokud Lovec do kouzla investuje více magů než je nebezpečnost jedu, tak dojde k jeho neutralizaci.
Při dopadu zbraň vybuchne se silou, která je závislá na množství magů ve zbrani. Během tohoto útoku dojde ke zničení zbraně. Lovec získává bonus k zásahu ST*5%.
magy:
5
trvání:
5 – ST/10 inc
rozsah:
polokoule před lovcem (záda nejsou krytá)
Životy štítu: 5 + ST
šíp snižuje o 0.5
šipka o 0.8
oštěp o 2
nůž o 1
sekera o 1.5
hvězdice 0.8
magy: 2 – ST/10
rozsah: jídlo a pití
dosah: dotyk
trvání: stále
vyvolání: 1 – ST/10 inc
Lovec pozná po seslání kouzla otrávené jídlo nebo pití.
magy: 12 – ST/4
dosah: dotyk
rozsah: ochočené zvíře
vyvolání: 8 – ST/4 inc
trvání: 1 hod
Zvíře se chová jako s inteligencí lovce.
Zbraň kromě normálního zranění způsobuje zranění ohněm, ledem a energií a to každým typem za ST/4. Jeden zásah odebere ze zbraně 6/ST magů.
magy: 1 – ST/16
dosah: 0
rozsah: 1 šíp
vyvolání: 1 – ST/10 inc
trvání: do zásahu
Šíp zraňuje při zásahu i energií a to 1-2 životy a poškozuje zbroj za desetinu.
Lovec šetří své pohyby a jakákoliv obrana ho stojí o ST/16 inc méně.
magy: 3 – ST/10
dosah: 0
rozsah: 1 šíp
vyvolání: 1 – ST/10 inc
trvání: do zásahu
Šíp při zásahu zraní za 3 – 9 životů a má vlastnosti bílé střely, která je velmi účinná proti všem magickým a nepřírodním tvorům.
Díky lehké zbroji získává Lovec bonus ke všem obranám ST/2.
magy: 1 – ST/16
dosah: 0
rozsah: 1 šíp
vyvolání: 1 – ST/10 inc
trvání: do zásahu
Pokud šíp projde zbrojí, tak zraní dotyčného ještě mrazem za 1-4 životy.
magy: 1 mag za 500 mn
dosah: dotyk
rozsah: 1 předmět nebo osoba
vyvolání: 2 – ST/10 inc
trvání: 10 + ST kol
Postava se při pádu pohybuje rychlostí pírka.
magy:
podle uvážení
rozsah:
1 s2
past
bonus síly (cíl) = (ST + magy)/2 = drží/ uvolnil se
trvání:
1 hod
ale při chycení se každých 5 kol past snižuje o 1
vyvolání
10 – ST/8 inc
magy:
2
rozsah:
lovec
dosah:
0
trvání:
1 směna
výsledek:
ST/ 2 bonus k obraně
- ST x 5 % k zásahu střelnou nebo vrhací zbraní
vyvolání:
4 – ST/10 inc
magy:
1
rozsah:
max. 3 šípy na jednou
dosah:
(10 sáhů + ST x 2) za 1 mag
výsledek:
dokonalá trefa za hod 2k6
vyvolání
1 – ST/10 inc
Lovec vysloví jednoduchý příkaz s vrhací zbraň se mu vrátí do ruky, pokud je ve zbrani dostatek magů na návrat. Návrat zbraně stojí vzdálenost/2-ST magů.
magy:
1 mag za 500 mn
dosah:
dotyk
rozsah:
sil/ 4 + ST sáhů z místa
sil/ 2 + ST x 2 sáhů s rozeběhem
do výšky je to pak polovina doskočené vzdálenosti
vyvolání
6 – ST/10 inc
rozsah:
1 + ST/ 4 zvířat
past:
Lovec bonus charismatu + Roz = 1 – ST + bojovnost = nepovedlo se/ ochočení
výsledek
druhý den se past opakuje, ale je o 4 nižší
TÚ: nehází se druhý hod
Ú: povedlo se
N: nepovedlo se zvíře je rozzuřené
TN: zvíře útočí první dva útoky jako nečekané
vyvolání:
10 – ST/4 inc
magy:
2
rozsah:
1 šíp
účinek:
+ 1 – ST/2 zranění ohněm
vyvolání
1 – ST/10 inc
pohlcení kouzla:
lovec dokáže využít magy z nepřátelského kouzla:
magy x ST x 0.1
úspěch nebo neúspěch závisí na velikosti volného místa v luku. Pohlcení řekne PJ.
účinek:
rychlost při poklusu o ST/ 10 mil/ hod vyšší, únava jako při chůzi
magy:
1
rozsah:
1 šíp
prorazí zbroj:
ST x 2 bez ztráty účinnosti, zbytek se projeví v útočnosti
ostatní materiály:
dřevo: ST x 5 coulů
 
kámen: ST coulů
 
železo: ST + 2 coulů
vyvolání
1-ST/10 inc
převede se:
35 + Int + 5 x ST% magů
 
Pokud lovec v boji používá luk tak se jeho doba míření snižuje o ST*0,3/8, doba nabíjení se snižuje o ST*0,2/8.
účinek:
lovcům se dostřel zvyšuje o ST sáhů u vrhacích zbraní a o ST x 2 sáhů u střelných
magy:
1
VŠ:
část s nejnižším počtem životů
Š
zbroj na jednotlivých částech těla
Pr
počet životů na jednotlivých částech těla
D
zranitelnost zbraněmi
VD
zranitelnost živly
Do
ostatní zranitelnosti
 
Lovec odhalí zranitelnost tvora.
vyvolání:
8-ST/4 inc
5 dnů za sebou musí dát lovec do zbraně všechny magy určené na daný den. Pak je zbraň připravená s 0 magy na používání.
magy:
3
rozsah:
lovec
dosah:
ST x 5 sáhů
výsledek:
vidí černobíle
trvání:
1 směna
vyvolání
10 – ST/4 inc
 


magy: 8 – ST/4
rozsah: osoba
dosah: dotyk
vyvolání: 2 – ST/8
trvání: ST směn
 
Lovec získá všechny výhody normální kamufláže, které zahrnují viditelnost postavy.
V boji pak získává bonus k obraně a útoku (ST+4)/4. Ti co na něho střílí si počítají postih ST*8%.
 
 


Možnost mít častěji kritické zásahy. Při hodu na útok se jeho šance mění podle toho jak dobře ovládá tuto schopnost. Dvojnásobné zranění u střelby se zvyšuje o ST, které se zadává do bonusu.
Možnost mít častěji kritické zásahy. Při hodu na útok se jeho šance mění podle toho jak dobře ovládá tuto schopnost. Obrany se tyto bonusy netýkají.
            V tabulce jsou zapsány podmínky pro další hod.

1.hod - 6; 2.hod - 6
Š
1.hod - 6; 2.hod - 5
Pr
1.hod - 5; 2.hod - 6
D
1.hod - 5; 2.hod - 5
VD
1.hod - 5; 2.hod - 4
Do
1.hod - 4; 2.hod - 5

účinek:
zvířatům a hmyzu i obřímu klesá bojovnost o ST + 4