Theurg
Na naučení 6. level alchymisty
a
inteligence
|
7 bodů
|
charisma
|
7 bodů
|
Tabulka 2: Dovedností body na další stupeň
stupeň
|
Triviální
|
Lehké
|
Střední
|
Obtížné
|
Těžké
|
ST
|
VŠ
|
2
|
3
|
5
|
7
|
9
|
1
|
Š
|
3
|
5
|
7
|
9
|
11
|
2
|
Pr
|
4
|
7
|
9
|
11
|
13
|
3
|
D
|
5
|
9
|
11
|
13
|
15
|
4
|
VD
|
6
|
11
|
13
|
15
|
17
|
6
|
Do
|
7
|
13
|
15
|
17
|
19
|
8
|
Pravděpodobnost úspěchu zakletí démona do předmětu se zvyšuje o ST x 7%.
Pravděpodobnost úspěchu zakletí démona do předmětu se zvyšuje o ST x 5%.
úspěch: + ST x 3
únava: - ST x 2
oddaně slouží a uposlechne každý příkaz: + ST x 5 dní
dosah: se zvyšuje o úroveň theurga sáhů
Všechny daedra zbraně a zbroj se rozpadají na prach, když je pustí démon z ruky.
Vylepšuje Omezení sfér a Theurg si může počítat další ST k výpočtu max. sféry.
úspěch: + ST*10
únava: – ST
bonus k ovládnutí: ST*2
bonus k podpoře pro předmět: ST*2
doba: – ST/ 4 kol
magy: - ST x 1%
Lepší varianta Přivolání démona.
úspěch: + ST x 2
únava: - ST x 2
oddaně slouží a uposlechne každý příkaz: + ST x 5 dní
dosah: se zvyšuje o úroveň theurga sáhů
Všechny daedra zbraně a zbroj se rozpadají na prach, když je pustí démon z ruky.
Theurgovi se schopnost vidět magenergii zlepšuje o ST*6%.
8. Nasávání energie T obr…T int
Díky této schopnosti může theurg získávat magy i bez destilace. Stačí mu přiložit hůlku ke zdroji magů a získá (bonus Obr + Int + ST*4 %) magů. Ty si pak může převést do své truhly. Zbylé magy v předmětu jsou zničeny a předmět se stává opět obyčejným.
Toto je doplněk k ochranným kresbám proti démonům. Před otevřením cesty do světa démonů má theurg nějaký cíl v dané sféře. K ochrannému obrazci přidá jednoduchou kresbu, která zaručí, že maximální sféra, z které by mohl přijít démon bude zamýšlená sféra + 16 – ST.
Velikost branky načrtne na zem Theurg. Dostačující velikost je kruh o průměru 0,5 sáhu. Stejně jako u Trhlinky k náčrtu použije svoji hůlku. Každé kolo, kdy je branka otevřena může do našeho světa samovolně proniknout démon. Pravděpodobnost je dána průnikem. Každý průnik démona zvětšuje branku o 0,5 sáhu.
Magy: 40 – ST x 2
Otevření: 30 - ST
Únava: 18 – ST/ 2
Zůstane otevřená: 40 – ST x 2 kol
Zavření: + 10
Démon pro předmět: +10
Tělesný démon: - 30
Průnik: 30 + 2k10%
S pomocí brány je již možné ovládat fyzické démony ve svůj prospěch. Brána, která je načrtnuta opět theurgovou hůlkou s dostatečným počtem magů, musí mít průměr alespoň 2 sáhy. S každým průchodem démona se o 1 sáh zvětší. Čím bude větší bude i náročnější ji zavřít. Každé kolo, kdy je brána otevřena, tak může do našeho světa samovolně proniknout démon. Pravděpodobnost je dána průnikem.
Otevření: 20 - ST
Únava: 12 – ST/ 2
Magy: 30 – ST x 2
Zůstane otevřená: 40 – ST x 3kol
Zavření: - 30 – (velikost – 2)*3
Démon pro předmět: + 40 + (vel. – 2)*2
Tělesný démon: +10 + (velikost brány (vel.) – 2)*2
Průnik: 50 + 2k10 +(vel. – 2)*2 %
Otevření portálu je vlastně velmi jednoduché, ale zaručit aby nic nechtěného neprošlo skrz už tak jednoduché není. Tvar portálu, který theurga načrtne na zem musí mít průměr alespoň 3 sáhy. Každé kolo, kdy je portál otevřen, tak může do našeho světa samovolně proniknout démon. Každý průnik zvětšuje portál o 2 sáhy.
Otevření: 10 – ST směn
Únava: 6 – ST/ 2
Magy: 20 – ST x 2
Zůstane otevřená: 40 – ST x 4 kol
Zavření: - 70 – (velikost – 3)*5
Démon pro předmět: + 70 + (vel. – 3)*4
Tělesný démon: + 40 + (vel. – 3)*4
Průnik: 70 + 2k10 + (vel. – 3)*4%
Trhlinka je nejmenší možné spojení se světem démonů a přesto stačí k získání démona i očarovaného předmětu jenom je to obtížnější než v případě větších možností. Každé kolo je zde malá možnost průniku nějakého démona. Theurgovi stačí na zemi udělat malou čáru svojí hůlkou nabitou magy.
Otevření: 40 – ST směn
Únava: 24 – ST/ 2
Magy: 50 – ST x 2
Zůstane otevřená: 40 - ST
Zavření: + 50
Démon pro předmět: - 30
Tělesný démon: - 70
Průnik: 10 + 2k10 %
úspěch: 2 x char + ST x 3 + bonus z přivolání - sféra x 3
únava: postava se unaví za sféra x 3 - ST x 2; každý vyvolaný démon potřebuje nějaké soustředění, takže každý ovládnutý démon svému majiteli přináší únavu v podobě 1/8 maxima staminy, která se automaticky strhává po vyspání.
oddaně slouží a uposlechne každý příkaz: ST x 5 - sféra + úroveň theurga dní
dosah: démon se může vzdálit od theurga maximálně jeho úroveň sáhů, jinak nad ním ztrácí kontrolu, démon sám tuto hranici nepřekročí, ale pokud dostane příkaz za touto hranicí, tak se „utrhne ze řetězu“.
Aby démon mohl být ovládnut, tak musí být pozván nebo může theurg počkat jaký démon se dostane skrz.
Všechny daedra zbraně a zbroj se rozpadají na prach, když je pustí démon z ruky.
Portálové obrazce zajistí, že se démon bude zdržovat pouze ve vybraném prostoru a nebudu mít možnost proniknout do našeho světa. To jestli se démon dostane skrz závisí na tom, jak dobře je obrazec namalován. Pokud se na první pokus nedostane skrz, vrací se zpět do své domoviny. Vždy je dobré nakreslit ohraničení
Doba: 12 kol – bonus obratnosti – ST/2(každé kolo 0,1 bodu únavy), tato doba je pro nakreslení kruhu o průměru 4 sáhů. Každý sáh průměru navíc zabere další 2 kola.
Povrch: písek „– 30“; hlína „– 20“; kámen „0“; louka „-45“; lesní půda „-40“; vodní hladina „-55“
Kresba byla provedena: sypkým materiálem „-25“; klackem „-10“; ostrým předmětem „5“; kresbou „15“; kouzlem „30“
Zabránění nežádoucímu průniku: šance je 2*Obr + ST*6 + povrch + kresba byla provedena – 10*sféra. Tato ochrana začne fungovat, když se démon dostane do našeho světa a snaží se dostat skrz ohraničení. Pokud se mu to nepovede je zapuzen zpět do svého světa. Ohraničení zabraňuje průnikům tak dlouho, dokud je portál uvnitř ohraničení, pak už nemá žádnou funkci.
Zavření: + ST
Sféra nežádoucího démona: Sféra nežádoucího démona se určí z tabulky:
sféra
|
hod k10
|
1 – 4
|
|
5 – 7
|
|
8 – 9
|
|
10 – 11, atd.
|
|
Hodí se k10 kostkou a pokud padne číslo 1 – 8, tak to bude sféra 1. – 4..Pokud ale padne číslo 9 nebo 10, tak se jde o řádek níže a znovu se hází 1k10. Pokud padne 1 – 8 je to sféra 5. – 7.. Číslo 9 a 10 značí přechod na další řádek v tabulce, atd.
Doba: + 10 kol – ST/2
Vylepšují zabránění nežádoucího průniku o ST * 7.
Doba: + 10 kol – ST/2
Vylepšují zabránění nežádoucího průniku o ST * 10
Doba: + 10 kol – ST/2
Vylepšují zabránění nežádoucího průniku o ST * 14
úspěch: + ST*10
únava: – ST
bonus k ovládnutí: + ST*3
bonus k podpoře pro předmět: + ST*8
doba: – ST/ 4 kolo
magy: - ST x 1%
S touto dovedností může Theurg zvát i démony z nejvyšších sfér a oni přijdou.
úspěch: odol + int/2 + char/4 + ST*10 – 5 x sféra + bonus z trhlinky, atd.
únava: 20 – ST/ 2
bonus k ovládnutí: ST + 2
bonus k podpoře pro předmět: ST*2
doba: 13 – ST/ 4 kolo
magy: podle tabulky astrálních sfér – ST*0,5%
Této dovednosti využívají Theurgové u nižších sfér. Tímto způsobem by se jim vůbec démona z vyšších sfér nepodařilo přivolat. Takto přivolaný démon může pak splnit požadavky, které na něho má Theurg.
úspěch: 2 x char + 4 x ST + bonus podpory pro předmět - sféra x 2
démon slouží: (max. úspěšného hodu – aktuální hod) to celé na 2,5 dní
Theurg může nějakého určitého démona přilákat a nebo může počkat co se objeví po otevření cesty do světa démonů. Aby se nějaký démon usídlil v předmětu, musí být v předmětu 10% magenergie, která je potřeba na otevření sféry, v které se démon nachází. Po tom co je démon přivolán, stačí předmět položit tak, aby částí byl za ochrannými runami.
Používá se hlavně pro zavírání malých cest do světa démonů. Theurg má šanci: bonus zavření z průchodu (trhlinka, branka, brána, portál) + Char + ST*6%, že se mu povede průchod zavřít. Na zavření také spotřebuje nějakou energii, která je rovna polovině magů na otevření.
Stejné jako zavření branky, ale pravděpodobnost se zvyšuje o ST*8 %.
Pravděpodobnost pro zavření se zvyšuje o ST*12 %.