Průběh boje
Před začátkem každého boje oznámí všichni zůčastnění svoji iniciativu (inc), kromě PJ :-). Postava s nejvyšší inc začíná a oznámí svoji akci a ubyde jí ze základní inc, ta hodnota, která odpovídá útoku danou zbraní nebo kouzlem.
Zasažená postava pokud je zraněna, tak je otřesena a kromě zranění se i inc sníží o 0.2. Pokud bude postava zasažena malou vrhací zbraní, šipkou nebo šípem, tak se jí navíc snižuje základní inc o stejnou hodnotu do doby než je projektyl vyjmut z těla (vyjmutí způsobí 1/2 zranění jako stínového). Střední vrhací zbraně pak snižují základní i aktuální inc o 0.4 a velké dokonce o 0.8 a navíc s velkou vrhací zbraní, která způsobila zranění alespoň za 6 životů není možné se pohybovat.
Pokud všem klesne inc na hodnotu, kdy není možné už provést žádnou akci, která by vyhovovala postavě, tak se přechází k dalšímu kolu. Zbytková hodnota inc se zvýší o inc základní. Takto to pokračuje dokud boj neskončí.